Paliec īsts. Paliec klasisks.
Paliekot uzticīgs savam DNS, jaunais Classic 650 Twin piedāvā braucējiem spēcīgu vecās skolas estētikas un vieglas jaudas piegādes kombināciju.
Tā cēlā, aerodinamiskā forma tiek darbināta ar mūsu slaveno 650 dzinēju, nodrošinot braucienu, kas ir gan ātrs, gan graciozs.
648cc parallel twin
Iecienītais Royal Enfield 648cc paralēlais divcilindru dzinējs debitē Classic 650 modelī ar jaunu noregulējumu, kas pielāgots graciozam, nesteidzīgam braukšanai, taču ar nepārspējamu veiktspēju, kad nepieciešama ātra reakcija.
Šasija
Classic 650 pielāgojas katram ceļojumam un katram plānam, pateicoties tā elastīgajam dizainam, kas nodrošina vietu noņemamam pasažiera sēdeklim un apakšrāmim.
CENAS
Vallam Red 7190 €
Teal 7390 €
Black Chrome 7590 €
Specifikācija
Tips | Divcilindru motors, SOHC |
Motora tilpums | 648 cc |
Dzesēšana | Eļļas un gaisa dzesēšanas kombinācija |
Gājiens x Diametrs | 78 mm x 67.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 9.5:1 |
Griezes moments | 52 N•m / 5150 apgr./min |
Maksimālā jauda | 34.6 kW @ 7250 apgr./min |
Eļļošanas sistēma | Piespiedu eļļošana, mitrā kartera sistēma ar eļļas sūkni |
Pārnesumi | 6 |
Degvielas padeve | Elektroniskā degvielas iesmidzināšana |
Starteris | Elektriskais |
Garums x Platums x Augstums | 2318 x 895 x 1137 mm |
Riteņu bāze | 1475 mm |
Klīrenss | 154 mm |
Svars (Pilnībā sagatavots, t.i., ar šķidrumiem un 90% degvielas) | 243 kg |
Maksimālā kravnesība (ar bagāžu) | 407 kg |
Degvielas tvertnes tilpums | 14.8 L |
Rāmis | Tērauda cauruļu mugurkaula rāmis (“Steel Tubular Spine Frame”) |
Balstiekārta | Priekšā: 43 mm teleskopiskā dakša; Aizmugurē: Dubultā amortizācija |
Bremzes | Priekšā: Hidrauliskā disku bremze – viens 320 mm disks, divu virzuļu peldošais suportiņš Aizmugurē: Hidrauliskā disku bremze – viens 300 mm disks, divu virzuļu peldošais suportiņš |
Riepas | Priekšā: 100/90-19” Aizmugurē: 140/70 R18” |
