Visceļa roadsteris

ROYAL ENFIELD GUERRILLA 450 TIKA RADĪTS CILVĒKIEM, NEVIS ROBOTIEM – LAI BŪTU PIELĀGOTS BRAUKŠANAI REĀLAJĀ PASAULĒ.

VAIRĀK DROS­­MES BRAUKT VISUR


Radīts jebkura līmeņa motociklistam ar jebkādu braukšanas pieredzi, tas nodrošina maksimālu sajūtu un dinamiku neatkarīgi no tā, kurā jaudas diapazonā atrodaties. Ērta braukšanas pozīcija, ideāls sēdekļa augstums un ārkārtīgi atsaucīga šasija padara to par ideālu motociklu ikdienai – jebkura veida braucienam, no pilsētas līdz lauku ceļiem.

ĪSTĀ ROADSTERA ATGRIEŠANĀS


GUERRILLA 450 – TĀ IR ATGRIEŠANĀS PIE TĀ, KAM ROADSTERIM VIENMĒR BIJA JĀBŪT: IZCILI VADĀMAM, INTUITĪVAM UN IZCILI VEIKTSPĒJĪGAM VISĀ JAUDAS DIAPAZONĀ. ŠIS MOTOCIKLS IR PRECĪZI IZSTRĀDĀTS, LAI SNIEGTU TĪRU BAUDU.

KRĀSAS

PIEEJAMĀS KRĀSAS

CENAS

Base 5390€
Mid 5490€
Top 5590€

Specifikācija

Tips Viena cilindra, DOHC
Motora tilpums 452 cm³
Dzesēšana Šķidrumdzese
Gājiens x Diametrs 84 x 81,5 mm
Kompresijas pakāpe 11.5:1
Griezes moments 40 Nm pie 5500 apgr./min
Maksimālā jauda 29,44 kW (47 ZS) pie 8000 apgr./min
Starteris Elektrisks
Pārnesumi 6
Degvielas padeve EFI (elektroniskā iesmidzināšana)

Garums x Platums x Augstums 2145 x 833 x 1125 mm
Riteņu bāze 1440 mm
Klīrenss 169 mm
Svars (Pilnībā sagatavots, t.i., ar šķidrumiem un 90% degvielas) 184 kg
Maksimālā kravnesība (ar bagāžu) 191 kg
Degvielas tvertnes tilpums 11 L

Rāmis Tērauda cauruļu rāmis, kurā dzinējs kalpo kā nesošs elements
Balstiekārta Priekšā: Teleskopiskā dakša, 43 mm, ar 140 mm gājienu;
Aizmugurē: Mono-amortizators ar sviru mehānismu, 150 mm gājienu;
Bremzes Priekšā: 310 mm ventilējamais disks, divu virzuļu hidrauliskās disku bremzes
Aizmugurē: 270 mm ventilējamais disks, viena virzuļa suports ar divkanālu ABS
Riteņi Priekšā: 120/70 x 17”
Aizmugurē: 160/60 x 17”

REĢISTRĒJIES TESTA BRAUCIENAM!

PIESAKIES

Galerija