Visceļa roadsteris
ROYAL ENFIELD GUERRILLA 450 TIKA RADĪTS CILVĒKIEM, NEVIS ROBOTIEM – LAI BŪTU PIELĀGOTS BRAUKŠANAI REĀLAJĀ PASAULĒ.
VAIRĀK DROSMES BRAUKT VISUR
Radīts jebkura līmeņa motociklistam ar jebkādu braukšanas pieredzi, tas nodrošina maksimālu sajūtu un dinamiku neatkarīgi no tā, kurā jaudas diapazonā atrodaties. Ērta braukšanas pozīcija, ideāls sēdekļa augstums un ārkārtīgi atsaucīga šasija padara to par ideālu motociklu ikdienai – jebkura veida braucienam, no pilsētas līdz lauku ceļiem.
ĪSTĀ ROADSTERA ATGRIEŠANĀS
GUERRILLA 450 – TĀ IR ATGRIEŠANĀS PIE TĀ, KAM ROADSTERIM VIENMĒR BIJA JĀBŪT: IZCILI VADĀMAM, INTUITĪVAM UN IZCILI VEIKTSPĒJĪGAM VISĀ JAUDAS DIAPAZONĀ. ŠIS MOTOCIKLS IR PRECĪZI IZSTRĀDĀTS, LAI SNIEGTU TĪRU BAUDU.
CENAS
Base 5390€
Mid 5490€
Top 5590€
Specifikācija
Tips | Viena cilindra, DOHC |
Motora tilpums | 452 cm³ |
Dzesēšana | Šķidrumdzese |
Gājiens x Diametrs | 84 x 81,5 mm |
Kompresijas pakāpe | 11.5:1 |
Griezes moments | 40 Nm pie 5500 apgr./min |
Maksimālā jauda | 29,44 kW (47 ZS) pie 8000 apgr./min |
Starteris | Elektrisks |
Pārnesumi | 6 |
Degvielas padeve | EFI (elektroniskā iesmidzināšana) |
Garums x Platums x Augstums | 2145 x 833 x 1125 mm |
Riteņu bāze | 1440 mm |
Klīrenss | 169 mm |
Svars (Pilnībā sagatavots, t.i., ar šķidrumiem un 90% degvielas) | 184 kg |
Maksimālā kravnesība (ar bagāžu) | 191 kg |
Degvielas tvertnes tilpums | 11 L |
Rāmis | Tērauda cauruļu rāmis, kurā dzinējs kalpo kā nesošs elements |
Balstiekārta | Priekšā: Teleskopiskā dakša, 43 mm, ar 140 mm gājienu; Aizmugurē: Mono-amortizators ar sviru mehānismu, 150 mm gājienu; |
Bremzes | Priekšā: 310 mm ventilējamais disks, divu virzuļu hidrauliskās disku bremzes Aizmugurē: 270 mm ventilējamais disks, viena virzuļa suports ar divkanālu ABS |
Riteņi | Priekšā: 120/70 x 17” Aizmugurē: 160/60 x 17” |
