ATGRIEŽAS VIENKĀRŠĪBA
IZCILS, MODERNS UN KLASISKS CEĻU ZVĒRS – TĀ IR BAUDA BRAUKT TIKPAT VIEGLI UN GRACIOZI PA LĪKAINIEM LAUKU CEĻIEM, ŠOSEJĀM VAI PILSĒTAS DŽUNGĻIEM – GAN MOTOCIKLU JAUNIESĀCĒJIEM, GAN PIEREDZĒJUŠIEM BRAUCĒJIEM.
VIEGLI NĀK, VIEGLI BRAUC
RĀMIS IZSTRĀDĀTS SADARBĪBĀ AR LEĢENDĀRO “HARRIS PERFORMANCE” UN RŪPĪGI PĀRBAUDĪTS ILGMŪŽĪBAI, NODROŠINA LIELISKU BALANSU UN VIEGLU MOTOCIKLA VADĪBU. ŠIS RĀMIS, KOMBINĀCIJĀ AR SPECIĀLI PIELĀGOTU PIEKARI UN DUBULTIEM GĀZES AMORTIZATORIEM AR ĀRĒJO REZERVUĀRU, SNIEDZ OPTIMĀLU KOMFORTA UN KONTROLES LĪDZSVARU. VAŽIUOKLĖ NODROŠINA, KA “INTERCEPTOR 650” IR DINAMISKS UN JAUTRI REAĢĒJOŠS – VEIKLS PILSĒTĀ, STABILS UZ ŠOSEJAS UN DZĪVS LĪKUMAINOS CEĻOS.
SVARĪGĀKAIS
GAISA UN EĻĻAS DZESĒŠANAS PARALELĀ DIVU CILINDRU SISTĒMA IZVĒLĒTA TĀS AUTENTISKĀ UN VIENKĀRŠĀ IZSKATA DĒĻ. 648 CM³ DZINĒJS IR IZSTRĀDĀTS, LAI PĀRLIECINOŠI DARBOJOTOS DZĪVES APSTĀKĻOS — TAS SNIEDZ PIETIEKAMI DAUDZ JAUDAS, LAI VIEGLI PĀRVIETOTOS PA PILSĒTU VAI BEZ PIEPŪLES BRAUKTU PA ATVĒRTU ŠOSEJU. DUBULTAIS DROSEĻVĀRSTA MEHĀNISMS, APVIENOTS AR PRECĪZU “BOSCH” DEGVIELAS IEŠPRICĒŠANAS SISTĒMU UN DZINĒJA VADĪBAS SISTĒMU (EMS), NODROŠINA PRECĪZU REAKCIJU VISĀ APGRIEZIENU DIAPAZONĀ.
PLŪDENA VADĀMĪBA
KLASISKA IZSKATA 18 COLLU VIEGLMETĀLA DISKI AR “PIRELLI FANTOM SPORTCOMP” RIEPĀM, KURU KONSTRUKCIJA UN SAVIENOJUMS TIKA ĪPAŠI IZSTRĀDĀTI “ROYAL ENFIELD” ZĪMOLAM, LAI UZLABOTU PIEKARES UN ŠASIJAS DARBĪBU VISOS BRAUKŠANAS APSTĀKĻOS. PRIEKŠĒJAIS HIDRAULISKAIS DISKS AR “BREMBO” DIVU VIRZUĻU SUPPORTIEM UN “BOSCH” DIVKANĀLU ABS SISTĒMU NODROŠINA PLŪDENU UN PAKĀPENISKU BREMZĒŠANU.
CENAS
Interceptor Single Color 7190 €
Interceptor Double Color 7390 €
Interceptor Chrome 7590 €
Specifikācija
Tips | Rindu divcilindru, četrtaktu, SOHC |
Motora tilpums | 648 cc |
Dzesēšana | Gaisa un eļļas dzesēšana |
Gājiens x Diametrs | 78 x 67.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 9.5:1 |
Griezes moments | 52.3 Nm / 5150 apgr./min |
Maksimālā jauda | 34.9 kW (47 ZS) / 7250 apgr./min |
Aizdedze | ECU “BOSCH” |
Pārnesumi | 6 |
Degvielas padeve | EFI (iesmidzināšana) |
Starteris | Elektriskais |
Garums x Platums x Augstums | 2122 x 857 (ar spoguļiem) x 1165 mm |
Riteņu bāze | 1398 mm |
Klīrenss | 174 mm |
Svars (Pilnībā sagatavots, t. sk. šķidrumi un 90% degvielas) | 213 kg |
Maksimālā kravnesība | 200 kg |
Degvielas tvertnes tilpums | 13.7 L |
Rāmis | Tērauda cauruļu dubultšūpoles rāmis |
Piekares sistēma | Priekšā: 41 mm dakša, 110 mm gājiens; Aizmugurē: Regulējami amortizatori, 88 mm gājiens; |
Bremzes | Priekšā: 320 mm disks, ABS Aizmugurē: 240 mm disks, ABS |
Riteņi | Priekšā: MT 2.50 x 18” Aizmugurē: MT 3.50 x 18” |
Riepas | Priekšā: 100/90-18, Pirelli Phantom Sports Comp Aizmugurē: 130/70-18, Pirelli Phantom Sports Comp |
